biblan hela dagen idag..

Ska snart till biblioteket, så fruktansvärt trött så det finns inga ord för det.. Somnade runt 4 i natt, och vaknade kl 8.. vet ej avd det är för fel på mig, men om jag ej kan somna, varför vaknar jag så himla tidigt.. det är väll ändå inte normalt.
Jag var i portsmouth hela dagen med killarna igår, jätte mysigt, det kändes lite som jul shopping, bara att jag ej har pengar att köpa nått just nu, men det behövdes inte heller, det var jätte mysigt också utan att handla.. Sen blev det pannkakor hemma hos mig till alla.. Dom blev lite misslyckade men vad ska man göra.. :P
På kvällen rykte jag upp mig och gick till biblan och var där tills den stänger kl 12.. Ja det var väl inte det roligaste slutet på dagen, men hade ju mysigt under dagen istället för att plugga, så man får väll prioritera ibland.
I kväll ska vi till Junk, längtar faktiskt, det var länge sedan jag gick dit på en tisdag, plus miss dynamite ska komma!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0