halloooooo

Har äntligen internet som fungerar odentligt hemma.. det tog ju bara några månader.. men vad ska man göra. om man inte är så teknisk av sig och ens kill-kompisar är för lata finns det inte mycket man kan göra.. Men nu fungerar det till och med i mitt rum, helt otroligt skönt. Kan ligga i sängen och titta på the hills.. ja ja jag vet, det finns också annat man kan göra, men titta på nya the hills var i alla fall det första jag gjorde :) jag är mycket medveten att jag inte har liv :P
Ska snart dra till starbucks med de andra.. fett skönt med en varm oboy, det var ett tag sedan, sen blir det av mot universitetet, där jag ska sitta och tycka synd om mig i biblan, kanske till och med plugga lite, måste börja på min media kultur presentation..
Föresten så har jag tagit studenten, om det heter så när man har avslutat sina universitets studier, känns inte riktigt klart än för jag håller ju fortfarande på med min masters.. men nästa år kanske det kommer bli GRYMT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0