Börjar bli förskyld..

Det  är alltid samma sak, direkt när jag kommer tillbaka till England blir jag först sjuk, innan någonting annat hinner hända.. Vad ska man göra liksom, om man har dåligt imun försvar. Nu är det i alla fall så, att jag och Johanna har lika kassa kroppar båda två, så hon håller också på att bli sjuk.. vi kan laga kycklingsoppa och kamomille té ti varandra..
Sitter i Prét á manger nu, för här har vi internet, och lyssnar på hennes samtal med Seven Seas, som har hennes grejjer.. Fett roligt! Hon skäller ut dem på telefon, för de har gjort fel, och skickat henne en för stor räkning.
Önskade jag vorre en människa som skäller ut folk som gör fel. Om det hade varit jag, så hade jag säkert betalat räkningen utan att ifråsätta dem alls.
Vad ska man göra.. om man är mesig så är man..
Snart ska i alla fall resten av våra möbler komma, så det kommer kännas mera som ett hem än vad det gör nu. Roligt att få ingång allt.
Kanske vi fixar internet för hemmet snart med, så kan man skriva lite oftare.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0