I'm back!

Det var ett tag sedan jag uppdatera här.. men har varit ganska sjuk, hade en jobbig virus som inte ville försvinna och när jag väll mådde lite bättre så fick jag ögon inflamation.. Inte så kul att vakna en morgon med ett svullet öga där var rinner ut.. ja vad ska man göra, om det händer sp händer det.. Nu mår jag bättre i alla fall..

Sitter i biblioteket nu som vanligt och ska få lite saker gjorda, har ju knappt öppnat böckr på hela lovet, så ganska stressigt nu..

Saknade familjen något otroligt denna påsk, kanske för jag har varit sjuk, eller för att Leon finns nu eller för alla samlades för pierres födelsedag, jag vet inte.. Men det har varit ett par väligt långa veckor, hoppas det nu kommer bli lite bättre.. I kväll kommer en kompis ner från Birmingham vilket jag i alla fall ser fram emot.. alltid kul när man träffar gamla vänner igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0