Saker som gör mig glada.. ♥

Skor i alla former och färger..

Värkor, igen i alla former och färger!!

Musik - låtar som gör mig glada, lyssnar jusst nu på ->
India Aire & Musiq Soulchild - Chocolate high ( http://www.youtube.com/watch?v=3F8R-vBB4O4 )
Lauryn Hill - Doo Wop ( http://www.youtube.com/watch?v=dE6Qcc6VDo8 )


Laga mat - speciellt till mina underbara vänner som låtstas som om det är gott även om jag vet att jag misslyckades :)

Äta mat - Här också i alla former och färger, jag lever för att smaka nya maträtter..

Mina vänner..


Min familj


Jag vet att familjen hamna sist här, men såklart så borde de vara först, då familj är viktigare än någonting, i alla fall för mig, också om jag inte träffar dem så ofta.. Saknar dom som bara den, specielt nu när det är påsk.. önskade jag kunde vara hemma denna tid. Men så är det om man väljer att plugga utomlands, och det kommer nog ta ett tag innan jag kommer fira någon högtid med familjen igen, då jag snart måste börja jobba, och sen är det kört med att kunna åka hem när man vill ... :( Nej nu blev jag helt deprimerad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0