halloo

Det var ett tag sedan, men tänkte att jag skulle skriva några rader.. hade den mest random natten på länge, eller kanske borde kalla det kväll då jag låg i sängen vid 12.. Skulle ut och  träffa en kompis och det sluta med att jag och Amanda sprang runt i hela staden från en bar till nästa fr att hitta honom.. ja han var för full för att kunna säga exakt vart han är, han var för full för att ens kunna tala om i vilket hotell han bor.. men vi gjorde i alla fall paus i McDonalds :) det var mysigt.. :)
Runt 12 så var jag ej på humör längre och bestämde mig att gå o lägga mig, efter att vara ombytt till pyjamas och ligga och halv-sova, får han för sig att nyktra till, då börjar min telefon att ringa var femte minut, med en full Pete som undrar vart jag är... KATASTROF!!! sen runt 2 så ringer det på vid dörren, så står en annan full kompis utanför, efter att ha blivit utslöngd från en bar.. ja då fick jag leka mamma och förklara för honom varför det är fel att bli utslängd från baren på sin flickväns födelsedag... ja det var en händelserik natt... nu ska det pluggas lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0