Fredag..

Jag vet att det e fradag kväll o så.. men orka gå ut.. ska stanna hemma o plugga.. jag tror jag har blivit för gammal att gå ut.. eller så är det för att jag alltid går till samma ställe att det blivit så tråkigt, eller så kanske det är för att johanna är is verige, orka gå ut utan henne... livet e ganska tråkigt utan min lilla housemate.. men vad ska man göra.. inte direkt som om jag spenderar en enda vaken sekund själv ändå.. det e nått här, man blir aldrig ensam, det finns alltid folk runt en, vilket är ganska bra såhär.. men samtidigt så kan det vara skönt att få en lugn stund någon gång då och då..

Gjorde lamm stek idag, vem fan trodde det skulle vara så mycket jobb som det blev.. och det blev inte ens speciellt gott.. ska göra det lite oftare nu, så jag kan lära mig hur man gör odentlig, så kommer jag bli en duktig liten husfru någon gång :p

Nej nu ska det chillas lite, sen pluggas..

eller ja, kanske blir det dags för sängen..

fuck nej, jag måste verkligen plugga,... e redan fett långt efter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0