junk i kvall?

Har varit pa jobbet hela dagen, den nya Karen Millen kolektionen ar helt underbar.. Ar helt kar i den, nu ska det bara sparas lite.. Det finns en vaska som jag ar absolut helt totalt foralskad i.. Den kostar BARA 225 pund :(
Har chillat lite o kakat gardagens rester, ska snart borja fixa mig lite, jag o Johanna ska till Junk som vanligt pa en fredags kvall.. Hoppas denna vecka kommer bli lite roligare, nu nar man inte behover fa agresions problem pa folk.. :p ne skojjar bara, jag e ju alltid lika trevlig mot alla..
Har tankt att jag ska blogga lite oftare.. sag att det faktiskt finns lite folk som laser detta.. sakert folk fran hemma, men om folk e intresserade sa kan jag lika garna gora det :)
Snart far jag ocksa ett nytt svenskt tangent bord, o da kan jag skriva sa det e lasbart igen..
Ne nu ska jag ta en power nap, sen ska det fixas till i kvall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0