Nandos o Orange.. :p

Jag o Johanna tyckte det skulle vara en super bra ide att kaka en hel kyckling pa Nandos idag.. ehrm ja, och som om det inte rackte med att rulla ut, sa stack vi till Orange for efter ratt.. Borde egentligen plugga nu, men blev sa himla trott efter all mat.. hinner verkligen inte med en tuplur, men just nu kommer jag ej kunna plugga, kan knappt halla min ogon oppna fan.. :(
Solen skiner i alla fall igen, vilket gor mig glad, och hade en super rolig kvall igar pa Junk.. ska se om jag fattar hur jag ska lagga in bilder i denna dator, da kanske jag kan ladda up lite bilder, da den gamla datorn har dott tyvar.. fanns inget jag kunde gora for att radda honom langre.. mitt hjarta brast, men vad ska man gora.. :(
haha jag insag nu att jag kna stoppa in minnes kortet i min dator, det kommer gora livet saaaaa mycket lattare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0