Bomb alarm..

Det var en lång dag igår, byggarbetare hittade en bomb direkt utanför huset där jag bor.. ja jag vet min tur som vanligt. Det var "bara" en gammal bomb från andra världskriget, men dom visste ej om det skulle explodera eller inte, så alla i hela kvarteret blev evakuerade, och vi fick ej gå hem förens på kvällen, vilket kändes som evigheter, för jag ej mådde så bra.. Det värsta var dock att vi ej hade någonstans att ta vägen så vi satt i biblioteket hela dagen, utan att verkligen ha någonting att plugga på. Eller ja, jag har nog att plugga på men då jag hade jätte ont i magen så, jag satt i biblioteket i ungefär 10 timmar och fick absolut ingenting gjord.. Bästa på hela dagen var när jag äntligen fick gå hem, och kunde ta ett långt varmt bad!! synd bara att vi knappt hade nått varmt vatten.. men om man är van att allt går snett i ens liv så är det inte så jobbigt längre, man lär sig leva med det, och uppskattar om saker går bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0