depresion



ja ja, vad ska man göra.. solen är borta, det har regnat i flera dagar, på ett sätt som det bara kan regna i England.. Sitter i biblioteket nu och ska försöka göra klart lite olika saker så jag hinner hem i tid för att baka muffins.. Det är måndag så det är dags för veckans facilitated discussion, vet faktiskt inte hur jag ska kalla det på svenska. En gång i veckan träffas jag och några andra nördar, och vi diskuterar ämnen som är aktuella. Det värsta är för att få folk till att komma dit så bakar jag brownies varenda måndag, men idag så lovade jag folk att göra muffins. Vet inte hur jag hamnade i detta, jag menar jag tycker om att baka, men orka bara varenda måndag, jag har faktiskt bättre saker att göra.. Eller kanske inte, men hade varit skönt att chilla lite idag, kanske sova lite längre..

Nu ska jag i alla fall plugga lite till, ska diskutera BBC worldwide och CNN i kväll, och ska även skriva en uppsatts om det tills nästa vecka, så skulle kanske vara bra om jag gjorde lite research i detta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0