hej och hejdå

Världens längste dag idag, och inte ens hälften är slut. Redan när jag vaknade hade jag världens mag ont.. tacka gud jag har läkar tid i morgon, orkar inte mera med detta, kan inte göra någonting längre, får sådanna kramper att jag inte ens får luft längre.. och har så himla mycket jag fortfarande måste göra idag. Har facilitated discussion meeting på måndagar, och jag kan inte direkt skippa det då det är jag som organiserar dem.. :( sedan lovade jag några vänner att laga middag till dem, vilket var en dumm idé, då jag kommer dö om jag ska stå och laga mat i flera timmar.. ja ja jag lovade att göra chicken calcutta, vilket tar minst 2 timmar att göra :(
Men men, nu ska jag i alla fall plugga lite mera, det är därför jag kom till biblioteket, och inte för att skriva på min blogg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0