Om någon skulle vara intresserad~

1.Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?

Runt 185 cm, mörka drag, mörka ögon..

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?

yup

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

Min room-mate, Johanna

4. Hur lång är du?

163 cm


5. Vilken är den senaste filmen du sett?
Beetlejuice

 

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:

I really don't mind babes, surprise me

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms ? Skicka sms

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

9. När såg du senast din mamma? Början av Januari

10. Icke godkänt i något ämne? Nej

11. Mvg i något? Det var länge sedan

12. När vaknade du idag? 8.30

13. Vilken är din favoritplats? Det kvittar vart, så länge mina nära och kära finns =)

14. Vilken plats föredrar du minst? Hos tandläkaren


15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Någonstans på denna Jord, hela världen finns öppen för mig, men jag hoppas det är någonstans där vädret är fint och människorna är trevliga..


16. Hur stor är din säng? 160

17. Vad sover du i? pyjamas/short och Tshirt

18. Hur många kuddar har du i sängen? 2

19. Var har du bott/bor? Neufchäteau (Belgien), Holsljunga/Karlstad/Hällefors (Sverige), Southampton (England)


20. Tycker du om kinamat? Älskar all sorts mat!


21. Tycker du om kaffe? Behöver kaffe för att vara till någon nytta över huvudtaget på morgon, men tycka om vet jag inte om jag gör.. Det är mera som ett behov jag har.

22. Vad dricker du helst till frukost? vatten

23. Kan du spela poker? Nej, eller jag vet inte, kanske..


24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nope


25. Vill du ha barn? Ja, 5 st..

26. Kan du några andra språk än svenska? Tyska och Engelska flytande, och så Franska och Holländska..

27. Har du någonsin åkt ambulans? Ja när min kompis trodde att hon hade hjärnhinne inflamation..

28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet.

29. Vad spenderar du helst pengar på? Skor, Väskor, Kläder, Mat, Resor... önskade jag hade obegränsat med pengar, jag skulle komma på massa saker att slösa dem på..


30. Är du cool? Verkligen inte!

31. Kan du rulla med tungan? yup

32. Vem är den roligaste människan du känner? Nu när jag tänker efter verkar det som om jag inte känner så många roliga människor.. kanske jag borde säga brorsan, för han e bäst på att imitera folk..


33. Vad har du för ringsignal? Nate Dog - I got love

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nej


35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min natt lampa.. ja jag har en natt lampa.. No comment!

36. Kan du byta olja på bilen? Fylla på kan jag nog..


37. Vilken var den senaste boken du läste? Håller på att läsa Dostoyevski - Crime and Punishment


38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? Nope


39. Dansar du i bilen? Kan man dansa i bilen?

40. När var du i kyrkan senast? December

41. Hur många hål har du? Vadå hur många hål har jag?

42. Har du någon piercing? Nope

43. Har du någon tatuering? ja 4 st

44. Gillar du någon just nu? jag gillar alla mina nära och kära..

45. Har du provat droger ? Nope

46. Röka eller snusa? varken det ena eller det andra..

47. Har du pojkvän/flickvän? nope

48. Vad är ditt mobil nummer? är lite för privat för att skriva det här..

49. Vad ska du göra ikväll? sova

50. Har du några syskon? En store bror..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0