pluggiiish

!Som  vanligt sitter jag I biblioteket och pluggar som den wannabe nörden jag är. Får som vanligt inte så mycket gjord. Är bara för trött. Vi var ute I går, då det är Bintas fördelsedag idag, det var ganska roligt faktiskt. Club Rosso är en ny club I Southampton, och det var första gången som jag var där. McClean uppträdde, och jag måste erkänna att jag inte har den blekaste aningen vem han är. Men alla andra visste det, LOL jag är verkligen lite efter, kanske borde spendera mindre tid på böcker och mer på youtube eller MTV.. Men hans entourage var I alla fall fett snygg.. Och ganska många fotbolls spelare var där med, jag tror de vann någonting och de var ute och festa, men dom såg för det mesta bara uttråkade ut.

Jag hade I alla fall roligt, dansa lite för mig själv, och sprang I från killar halva natten.. Hade en väldigt kort kjol på mig, så killar kanske trodde det skulle vara lättt byte, jag vet inte.. Men de skummaste typerna ragga på mig igår..

 

Nej nu ska jag fortsätta med mitt plugg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0