Solen skiner

Solen skiner, och vädret ser helt underbart ut.. det var ett tag sedan jag har kännt mig så här utvilad.. Var på hypnoterapi i torsdags, och sedan dess så har allt bara kännts så mycket bättre, jag vet inte riktigt vad som hände, då jag var helt borta. Men kvinnan gjorde underverk med mig!! Redan samma dag känndes allt så himla mycket lättare. Var inte säker på om jag trodde på sådanna saker innan, men jag ska definitift tillbaka igen, nu på torsdag faktiskt!
Idag ska jag bara chilla i biblioteket plugga lite göra lite research, hoppas jag får mycket gjort, så kan jag ta en paus och käka glass ute i parken i solen..
Nu skriver johanna te mig på facebook chatten och ska ha hjälp med nått word dokument.. ska dra och hjälpa henne.. så får jag en liten paus från denna data skärm i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0