våren kommer..


Som vanligt sitter jag i mitt lilla hörn i biblioteket.. Spenderar mera tid här än någon annanstans. Presentationen igår gick inte alls bra, eller ja den gick väl ok när det gäller betyg, men jag var så fruktansvärt nervös som vanligt att min grupp fick säga min del med. Det känns lite dumt att jag var så nervös, jag blir alltid mera nervös när jag har grupp-presentationer än individuella.. Jag vet inte varför, kanske för jag är rädd att om jag misslyckas så kommer det gå dåligt för fler än bara mig..

I alla fall så är den avklarad så nu har jag en uppsatts till nästa vecka, och sen blir det lite påsklov, ja ska nog fortfarande vara i biblioteket lika mycket men vad ska man göra.. bara till september, sedan behöver jag aldrig plugga igen! hoppas jag i alla fall! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0