HUNGRIG!!

Jag håler på att dö här, har bara ätit en pannini på hela dagen, druckit massa med kaffe, kan verkligen inte koncentrera mig alls längre.. kanske borde gå hem käka lite sedan komma tillbaka till biblioteket..?! vet inte, om jag går hem kommer jag ej komma tillbaka..Nu verkar det inte ens fungera att skicka filen som jag jobbat på till mina grupp medelande.. denna dag suger så hårt så det finns inga ord för det.. Idag saknar jag verkligen familjen med.. önskade jag bara kunde åka hem och hälsa på dem i några dagar, få en paus av allt..

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Ja, kom hem!

2010-05-14 @ 09:44:33
Postat av: Nadine

Jag vill hem så himla mycket, men är i alla fall glad att jag fick jobb.. så nu är allt lite bättre här..

2010-05-15 @ 13:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0