KALLLTTTT!!!

Fett kallt i biblioteket idag, sitter och fryser i flera lager kläder, och jag fick inget privat study rum, jävla skit, måste sitta här nu.. och vet inte om jag kommer få allt gjort.. men solen skiner i alla fall, och jag har haft en underbar helg, så jag ska ej klaga.
Plus jag fick jobbet jag ville ha så mycket, är nu officiellt Style Adviser på Karen Millen, är så otroligt glad att jag fick det jobbet, det känns inte som om jag brukar få det jag vill.. knacka på träd, vill ej att någonting ska gå snett.. Började jobba förra veckan, och alla är super trevliga där, på lördag ska alla som jobbar där gå ut tillsammans, så då kommer jag nog lära känna folk lite bättre.. vi får se hur det kommer gå, hoppas jag gör en bra first impression.. jag brukar ha lite svårt för det, då jag ibland blir lite blyg framför nya människor..

I alla fall så var vi ute i lördags för Marianns födelsedag, här kommer några bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0