Regnig dag..

Gud vilken sketig dag det är idag.. finns verkligen ingenting jag har lust med.. bara ligga i sängen och titta på film, och inte ens det orkar jag med.. borde verkligen plugga..
Kom nyss hem från lilla Saras hus, jag o johanna gick dit med massa Krispy Cream Doughnuts för att muntra upp henne när hon e sjuk, sen stack vi hem med massa fler doughnuts.. hatar att man måste köpa så många när man är där.. eller ja, brukade älska det, men efter en viss mängd så orkar man inte se dem längre..
Måste snart börja fixa mig för stora Sarahs bday i kväll i Orange Rooms.. Orkar egentligen inte gå ut, speciellt när jag har varit tvungen att ta medicin, och inte kommer kunna dricka.. man vad ska man göra, kan inte direkt missa hennes bday, speciellt när jag bor så pass nära, då finns det ingen ursäkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0