Sitter i mitt lilla fängelse rum...



Sitter i nått som jag svär känns som ett fängelse, ett av de privata study carrels, som finns i våran bibliotek, får typ ingen luft för det så varmt och jag kan ej ha fläkten på för det enda utaget som finns var jag tvungen att använda till min dator.. whatever, får i alla fall ganska mycket gjort här liksom..

Ska ta en paus snart, för en kompis ska komma och säga hej, har varit duktig i alla fall, varit i biblioteket från 8 i morse.. Med en liten paus för ett möte jag hade..

En kompis har gjord en hemsida där man kan ladda ned UK musik, väldigt bra, kan bara rekomendera!!! Finns lite saker där som jag nog tro Svenskar skulle tycka om med, inte bara katastrof UK Garage, vilket jag måste säga jag kommer sakna när jag flyttar här i från, trots att det verkligen inte är min favorit musik..
www.zaskia.co.uk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0