Trööötttt......



Lördag har det visst redan blivit, är så trött så det finns inga ord för det, vill helst ligga kvar i sängen, men måste upp till biblioteket.. sen ska jag springa till jobbet.. har jobbat i Karen Millen i typ en vecka nu, trivs verkligen jätte bra.. i kväll ska alla på jobbet ut och käka middag, kommer bli kul att lära känna alla lite bättre..
I går när jag var på lunch, så fick jag höra när jag kom tillbaka att en super snygg svart kille kom och fråga efter mig.. undra vem det var, man blir ju lite nyfiken, det måste ju varit en av killarna, vem annars liksom, men ändå, alla på jobbet blev helt kära.. skummt att vem det nu var ej har hört av sig till mig..

Ne nu måste jag springa.. ha det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0