Trött dag nummer 2..

Finns ej mycket jag kan göra, men håller på att boka flygbiljett till sverige, ska åka den 28 juni och komma hem den 2 juli, längtar sååååå mycket!!! 4 dagar hos pierre och sofia och leon.. kan se mamma och pappa med för den delen, har varit så himla länge. Såg familjen sist över jul!!
Måste bara vänta på att brorsan ringer och säger det är ok för mig att komma den tid, så bokas det direkt!! hoppas min chef ej blir sur om jag bokar hela veckan, men jag ska ju bara jobba part time.. hoppas hon förstår att jag saknar min familj super mycket..

Nej nu ska jag plugga hårt, så jag hinner gå och ha lunch med Jay, sen springa till jobbet.. Kan fortfarande inte fatta hur lyckligt lottad jag är att jag fick det jobbet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0